emelieafg.blogg.se

Argumentation om betyg

Publicerad 2013-01-30 01:34:50 i Allmänt,

Argumentation om betyg:

 Jag valde att använda mig av tjänsterna blogg, Facebook och Twitter. Jag ville fördjupa mig och lära mig mer om dessa då de är de sociala medier jag använder mest. Sedan skrev jag om vad dessa tjänster är för något, hur man kan använda sig av dessa, och hur man kan använda sig av dessa i ett marknadsföringsperspektiv.

 Jag valde att skriva att fördjupa mig och skriva en essä om marknadsföring via sociala medier. Jag tog då reda på hur företag kan marknadsföra sig via Facebook, bloggar och Twitter. Skillnader mellan dessa tjänster ur ett marknadsföringsperspektiv och även fördelar och nackdelar.

 Jag tycker att jag varit noga med att leta upp relevanta källor och läst på mycket om mitt ämne. Jag har lärt mig väldigt mycket om detta ämne som jag inte visste innan. Jag har lärt mig många fler funktioner på Facebook, på bloggar och på Twitter som jag inte visste fanns tidigare. Jag tycker att jag kommit fram till många intressanta saker och jag har verkligen försökt att fördjupa mig i de olika tjänsterna. Jag har varit delaktig i alla moment i kursen och gjort alla moment och uppgifter man ska göra. Därför tycker jag att jag skulle kunna nå både G och VG.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela