emelieafg.blogg.se

Uppdatering 2 !

Publicerad 2012-12-19 14:48:15 i Allmänt,

Jag har nu skrivit klart alla Facebookinlägg. Kolla in dem här: http://www.facebook.com/groups/200765470060994/#!/groups/200765470060994/

 Varför jag valde att använda mig av en Facebookgrupp:

Jag valde att dela mina inlägg i en Facebookgrupp. Jag tycker att det är ett enkelt sätt att sprida information och bilder på. Man kan enkelt bjuda in medlemmar och vem som helst kan gå med i gruppen eftersom att den är öppen. Jag funderade på om jag skulle göra en Facebooksida istället men kom till slut fram till att göra en grupp istället. Man kan då bjuda in vänner som man vet är intresserade av ämnet. De får då också en notis varje gång jag uppdaterar något i gruppen. Hade jag däremot haft en sida så hade endast de som “gillat” min sida fått en notis när något uppdaterats. Därför tyckte jag att det kändes som ett bättre val att använda mig av en grupp. 
 
Jag ska nu börja Twittra om bloggar och ni kan följa mig här: https://twitter.com/Emelieafg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela